Upute za uporabu i često postavljana pitanja Pure Air City Pročiščivać zraka

Mali, ali snažan

Udahnite razliku s Pure Air City, Rowentanim pročišćivačem zraka visokih performansi koji ima WiFi vezu i namjensku aplikaciju—za napredno praćenje i praćenje upravljanja zrakom. Njegova HEPA filtracija od 360° zadržava do 100% alergena* i 99,9% virusa u zraku**—i sve to čini bez intervencije. To je zato što njegov pametni dizajn automatski detektira onečišćenje i sukladno tome prilagođava brzinu filtracije. Sve to u laganom, kompaktnom i atraktivnom dizajnu koji se s lakoćom uklapa i u najmanje domove i stanove. *Testiranja provedena u vanjskom laboratoriju, na alergene breze, na punom aparatu pri maksimalnoj brzini, 2022. **Testovi provedena u vanjskom laboratoriju na soj H1N1, na punom uređaju pri maksimalnoj brzini, 2022.; sam pročišćivač zraka ne uklanja dodatne preventivne mjere

Referencija : PU2840F0

Uputstva za uporabu

Često postavljana pitanja

Možete pritisnuti obje tipke "light" i "Wifi" tijekom 3 sekunde kako biste deaktivirali Wifi funkciju.
Provjerite gori li tipka Wi-Fi proizvoda stalno ili treperi.
Ako gori stalno, to znači da je proizvod ispravno povezan s vašim kućnim Wi-Fijem, ali ga oblak nije uspio povezati s vašim računom. Pokušajte ponovno poslije.

Ako još uvijek treperi, to znači da proizvod nije povezan s vašim kućnim Wi-Fijem. U tom slučaju provjerite sljedeće elemente:

Internetska veza:
- vaš kućni Wi-Fi ima internetsku vezu?
- ako vaš kućni Wi-Fi za pristup internetu treba proxy, uparivanje neće raditi.

Wi-Fi:
- jeste li odabrali ispravan kućni Wi-Fi?
- jeste li ispravno upisali lozinku za kućni Wi-Fi? (Maksimalna duljina lozinke za kućni Wi-Fi: 64 znaka).
- SSID koji ste upisali nije ispravan?
- jeste li ručno upisali naziv Wi-Fi mreže na 5 GHz? Proizvod je kompatibilan s 2,4 GHz, ali nije s 5 GHz.
- je li vaš telefon predaleko od kućnog Wi-Fija/proizvoda?
- je li vaš proizvod predaleko od kućnog Wi-Fija/telefona?
- Može biti problem s kompatibilnošću: provjerite naš popis.


Ako ste provjerili sve navedene elemente, a uparivanje i dalje ne radi, obratite se poslijeprodajnom servisu.
Možete ponovno izvršiti uparivanje: u aplikaciji idite na My Profile > My appliance > Add a product. Započet će cijeli proces uparivanja.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj skočnih prozora.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).

U tom slučaju pokušajte sljedeće:
Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Pure Air > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
Uređaj je kompatibilan s glasovnim pomoćnicima Google Home, Alexa ili Alice by Yandex, ovisno o dostupnosti tih usluga u vašoj zemlji.
Google Home
• On/Off (Uključi/isključi)
• Change mode (Promijeni način rada)
• Air quality status (Status kvalitete zraka)
• Change speed (Promijeni brzinu – za modele Pure Home / Pure Air City / Intense Pure Air Home)

Alexa
• On/Off (Uključi/isključi)
• Change mode (Promijeni način rada)
• Change speed (Promijeni brzinu – za modele Pure Home / Pure Air City)

Alice (samo za model Pure Air City)
• On/Off (Uključi/isključi)
• Change speed (Promijeni brzinu)

Na primjer, recite: „Ok Google, turn on the air purifier“ (U redu Google, uključi pročišćivač zraka) ili „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode“ (Alexa, postavi pročišćivač zraka u automatski dnevni način rada).
Naše aplikacije Skills (glasovne aplikacije) dostupne su samo na europskim platformama, a vi vjerojatno imate Amazon račun za područje SAD-a.
Ako želite koristiti našu aplikaciju Skill, svoj račun morate prebaciti u odgovarajuću zemlju slijedeći postupak tvrtke Amazon.
S glasovnim pomoćnicima možete povezati pročišćivače u nastavku:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Nije uopće. Uređaj možete upotrebljavati bez povezivanja s glasovnim pomoćnikom. Riječ je samo o dodatnoj značajci koja vam omogućuje glasovno upravljanje uređajem.
Na pomoćniku Google Home, Alexa ili Alice pronađite i pokrenite aplikaciju Skill „Rowenta/Tefal Smarthome“, a zatim se prijavite pomoću računa koji koristite i za mobilnu aplikaciju Pure Air
Vaši će proizvodi biti sinkronizirani i moći ćete njima upravljati glasom.
Ne, naši proizvodi nisu kompatibilni s okruženjem Apple HomeKit.
Da, to je normalna pojava. Vaša aplikacija treba internet kako bi preuzela sadržaj poput: uređaja, pristupa stranicama s pravnim sadržajem, rasporedima...
Ako je termin ranije od trenutnog vremena, prema zadanom proizvod počinje s radom idući dan.
Kako bi vaš pametni telefon prepoznao Wi-Fi u vašoj blizini, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju kako je propisao Google. Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Tvrtke Rowenta neće pohraniti ove informacije.
Vaša dozvola za lokaciju može se koristiti i da biste dobili informacije o peludu te kvaliteti zraka na otvorenom.
Morate otići u postavke aplikacije kako biste uključili spomenutu opciju i vratiti se.
Slijedite dvije upute u nastavku:

1) omogućite lokaciju u postavkama aplikacije:
• morate pritisnuti tipku "Go to settings" (Idi na postavke) i aktivirati opciju.

2) aktivirajte Google lokaciju u globalnim postavkama telefona:
• idite na postavke telefona.
• upišite "location" u pretraživanje i idite na taj odjeljak.
• Aktivirajte lokaciju (ON).
• Za one koji imaju mogućnost odabrati način rada lokacije, odaberite "High accuracy" (Visoka preciznost).

• Od pročišćivača zraka dobiti točne podatke o kvaliteti zraka u domaćinstvu.
• Dobiti podatke o kvaliteti zraka na otvorenom te peludu za lokaciju koju ste odredili.
• Uključiti/isključiti pročišćivač zraka putem aplikacije: ako na pametnom telefonu imate internetsku vezu, proizvodom možete upravljati s bilo kojeg mjesta.
• Upravljati proizvodom i svim njegovim načinima rada.
• Izraditi rasporede za pročišćivač.
• Provjeriti stanje filtara. Bit ćete obaviješteni kad trebate promijeniti filtar koji možete kupiti putem interneta i tako uštedjeti vrijeme.
• Doznati koliko je nečistoća pročišćivač zraka isfiltrirao u vašem domu pretvarajući tu vrijednost u odgovarajući broj cigareta koje biste udahnuli.
Početna stranica sastoji se od 4 različita dijela:
  1. Podaci s otvorenog prostora:
    Aplikacija vam za odabranu lokaciju pruža podatke o kvaliteti zraka na otvorenom i peludu: prihvatite geolokaciju ili odaberite naziv grada u aplikaciji.

  2. Podaci iz zatvorenog prostora:
    Aplikacija vam u stvarnom vremenu pruža podatke o kvaliteti zraka u zatvorenom prostoru, a koji stižu izravno s pročišćivača zraka.
    Proizvod ima senzor koji mjeri kvalitetu zraka. Redovito putem oblaka šalje podatke aplikaciji.

  3. Daljinsko upravljanje:
    Možete uključiti/isključiti proizvod i promijeniti način rada, intenzitet svjetlosti i oscilaciju (ovisno o modelu) pomoću tipki prikazanih u aplikaciji.

  4. Navigacijska traka:
    Na navigacijskoj traci možete pronaći informacije u nastavku.
    • Moj uređaj Air: glavna početna stranica.
    • Moj profil: za pronalaženje pravnih informacija, često postavljanih pitanja, poslijeprodajnih informacija te mijenjanje postavki računa.
    • Planiranje rasporeda: za utvrđivanje ciklusa pročišćavanja u skladu s rasporedom koji ste postavili.
    • Filtri: za provjeravanje stanja filtra te kupnju zamjenskih filtara putem interneta.
    • Više informacija: za vizualiziranje nečistoća koje je prikupio proizvod te kako biste saznali više o različitim izvorima onečišćenja.

home page of Pure Air app
Da, uređaj možete zajednički koristiti s drugim korisnikom. Novi korisnici morat će preuzeti aplikaciju Pure Air i jednostavno se prijaviti s istim računom s drugog pametnog telefona.
Informacije o kvaliteti zraka u zatvorenom prostoru nalaze se u središtu početne stranice aplikacije. Podaci stižu izravno od senzora za čestice i plin.
home page of Pure Air app

Kvaliteta zraka u zatvorenom prostoru podijeljena je na dva dijela:
  • Čestice i alergene
  • Plin i VOC (hlapivi organski spojevi)

Brojčani podaci odgovaraju indeksu kvalitete zraka (AQI) koji se može opisati kao koncentracija onečišćivača u okolnom zraku.

Krug je podijeljen na pet dijelova, a razina ispunjenosti bojom predstavlja od najniže do najviše razine onečišćenja. Boje kruga temelje se na istom načelu kao i obojenost LED svjetala.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informacije o kvaliteti zraka na otvorenom nalaze se na vrhu početne stranice aplikacije. One opisuju kvalitetu zraka i prisutnu razinu peludi u gradu u kojem se nalazite.


Kvaliteta zraka na otvorenom sadrži sve informacije o česticama i alergenima, plinu i VOC-u (hlapivim organskim spojevima) te peludi na otvorenom.

  • Čestice i alergeni: ovaj dio prikazuje informacije o lebdećim česticama (PM2.5 i PM10).

  • Plin i VOC: sažima razinu onečišćenja na temelju dušikovog dioksida (NO2 i ozona (O3).

  • Peludi: to uključuje sve informacije o četiri vrste peludi, a to su pelud breze, trava, masline i ambrozije.
    "NAB" je kratica za "National Allergy Bureau", što predstavlja najpoznatiju skalu za izražavanje razine peludi na svijetu.


Brojčani podaci odgovaraju indeksu kvalitete zraka (AQI) koji se može opisati kao koncentracija onečišćivača u okolnom zraku.

Krug je podijeljen na pet dijelova, a razina ispunjenosti bojom predstavlja od najniže do najviše razine onečišćenja. Boje kruga temelje se na istom načelu kao i obojenost LED svjetala.
  • Prije svega, isključite pročišćivač zraka i iskopčajte ga iz struje.

  • Uređaj možete očistiti vlažnom krpom.
    Važno: Nikada ne upotrebljavajte abrazivne materijale jer mogu oštetiti površinu proizvoda.

  • Kada je to potrebno, očistite/zamijenite filtar(e).

  • Redovito usisivačem očistite senzor (dovode).
Zamijenite filtar svakih 12 mjeseci ili kada svijetli indikator za zamjenu filtra.
Izvršite prisilno resetiranje.
Ako zamijenite filtar prije kraja njegovog vijeka trajanja, pritisnite tipku "Filter" (8) na 3 sekunde kako biste resetirali postavke filtra.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli opasnosti,odnesite ga na popravak u ovlašteni servis.
Provjerite kada je zadnji put promijenjen filter, i ako je potrebno zamijenite ga opet novim.
Uređaj je u ručnom načinu rada, odaberite ispravnu funkciju rada.
Provjerite kada ste čistili i mijenjali filtere, i zamijenite filtere ako je potrebno.
Postoji nekoliko razloga:
• sloj prašine pokriva senorovu leću, očistite leću senzora.
• Ako svjetlo i dalje ukazuje na lošu kakvoću zraka, podesite senzor osjetljivosti na 'Niska osjetljivost' ili 'Prosječna', Da biste izvršili tu promjenu, provjerite upute.
• Ako svjetlo i dalje ukazuje na to da je kvaliteta zraka dobra, podesite senzor osjetljivosti na "Osjetljivo" ili "Prosječno", da biste izvršili tu promjenu, provjerite upute.
Provjerite je li vaš pametni telefon uvijek povezan s mrežom i je li blizu Wi-Fi usmjerivača. Možete koristiti ili Wi-Fi mrežu ili mobilnu podatkovnu mrežu. Pokušajte učitati jednostavnu internetsku stranicu i provjerite radi li mreža.
Provjerite sljedeće elemente:

1) 5 GHz?
Vaš pametni telefon možda koristi 5 GHz mrežu i proizvod je ne može prepoznati.
Rješenje:
vaš pametni telefon može ostati na 5 GHz mreži, ali proizvod mora biti povezan na 2,4 GHz mrežu. Stoga za proizvod odaberite 2,4 GHz mrežu. Uparivanje će raditi čak i ako se vratite na 5 GHz mrežu.

Napomena:
- provjerite je li vaš modem za internet 2,4 GHz ili dvopojasni usmjerivač konfiguriran da podržava 2,4 GHz. Proizvod ne podržava 5 GHz pojas.
- Kako utvrditi podržava li vaš usmjerivač 2,4 GHz pojas, 5 GHz ili oba? Ponekad, kad su dostupna dva pojasa, postoje dvije različite mreže označene nazivima kao što su "mynetwork24", "mynetwork24GHz" ili "mynetwork2-4".


2) Skriven SSID?
Ako je vaša mreža "skrivena", možete ručno upisati SSID (naziv mreže) pritiskom na "Enter SSID" (Unesi SSID).
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Ako smatrate da postoji ranjivost proizvoda, proučite našu Politiku otkrivanja ranjivosti i slijedite naputke za prijavljivanje ranjivosti.