Upute za uporabu i često postavljana pitanja X-PLORER SERIE 50 Robotski usisavač RR7387
Jamstvo metodičkog čišćenja
Referencija : RR7387WH
Voir les documents liés
Uputstva za uporabu
Voir les questions les plus fréquentes
Često postavljana pitanja
Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Provjerite kompatibilnost svog uređaja: Popis kompatibilnih uređaja
Ako vaša mreža nije vidljiva na popisu dostupnih mreža, pomaknite uređaj bliže usmjerivaču za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno, 5 GHz mreže nisu podržane. Pogledajte popis kompatibilnih uređaja.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno, 5 GHz mreže nisu podržane. Pogledajte popis kompatibilnih uređaja.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjeriti je li vaš pametni telefon povezan na vaš kućni Wi-Fi. Vaš kućni Wi-Fi mora imati internetsku vezu.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška vezano za povezivanje s Wi-Fi mrežom.
1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sustavom Android: Tijekom povezivanja s uređajem može se pojaviti skočni prozor. Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj tako da tipku za početak rada držite pritisnutom na 3 sekunde dok uređaj nije na priključnoj stanici, a zatim ga ponovno uključite.
1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sustavom Android: Tijekom povezivanja s uređajem može se pojaviti skočni prozor. Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj tako da tipku za početak rada držite pritisnutom na 3 sekunde dok uređaj nije na priključnoj stanici, a zatim ga ponovno uključite.
Ako je pogreška nakon nekoliko neuspješnih pokušaja i dalje prisutna:
Pritisnite tipku za početak rada na 5 sekundi i provjerite treperi li lampica narančasto.
Ako ne, isključite uređaj pa ga ponovno uključite prije no što pokušate opet.
Ako se pogreška nastavi pojavljivati, možda je riječ o nepravilnom korištenju telefona:
Telefon sa sustavom Android:
Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, tijekom povezivanja mogu se pojaviti različiti skočni prozori:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Telefon iPhone:
Tijekom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Pritisnite tipku za početak rada na 5 sekundi i provjerite treperi li lampica narančasto.
Ako ne, isključite uređaj pa ga ponovno uključite prije no što pokušate opet.
Ako se pogreška nastavi pojavljivati, možda je riječ o nepravilnom korištenju telefona:
Telefon sa sustavom Android:
Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, tijekom povezivanja mogu se pojaviti različiti skočni prozori:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Telefon iPhone:
Tijekom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška tijekom povezivanja u oblaku.
• Kada se povezujete u oblaku, potrebna je internetska veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to učinili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati s kućnom mrežom.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika onemogućit će povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj tako da tipku za početak rada držite pritisnutom na 3 sekunde dok uređaj nije na priključnoj stanici, a zatim ga ponovno uključite.
Nakon više neuspješnih pokušaja, možete vratiti izvorne postavke uređaja na sljedeći način:
• Isključite robota iz njegove baze.
• Isključite ga na način da tipku za početak rada pritisnete na 3 sekunde.
• Kada je robot isključen, držite pritisnutom tipku za početak rada 20 sekundi. Robot će se dvaput oglasiti zvučnim signalom kako bi ukazao na uspješno resetiranje.
• Zatim isključite robota pritiskom na tipku za početak rada na 3 sekunde.
• Kada se povezujete u oblaku, potrebna je internetska veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to učinili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati s kućnom mrežom.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika onemogućit će povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj tako da tipku za početak rada držite pritisnutom na 3 sekunde dok uređaj nije na priključnoj stanici, a zatim ga ponovno uključite.
Nakon više neuspješnih pokušaja, možete vratiti izvorne postavke uređaja na sljedeći način:
• Isključite robota iz njegove baze.
• Isključite ga na način da tipku za početak rada pritisnete na 3 sekunde.
• Kada je robot isključen, držite pritisnutom tipku za početak rada 20 sekundi. Robot će se dvaput oglasiti zvučnim signalom kako bi ukazao na uspješno resetiranje.
• Zatim isključite robota pritiskom na tipku za početak rada na 3 sekunde.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj skočnih prozora.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).
U tom slučaju pokušajte sljedeće:
• Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
• Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).
U tom slučaju pokušajte sljedeće:
• Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
• Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
Glasovni pomoćnik Alexa
Glasovni pomoćnik Google
Glasovni pomoćnik Google
Postoji nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu e-mail adresu korisničkog računa. Molimo provjerite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku. Da biste resetirali podatke, zatražite privremenu lozinku putem e-maila, a zatim promijenite lozinku u izborniku aplikacije.
• Niste unijeli ispravnu e-mail adresu korisničkog računa. Molimo provjerite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku. Da biste resetirali podatke, zatražite privremenu lozinku putem e-maila, a zatim promijenite lozinku u izborniku aplikacije.
Provjerite kompatibilnost svog uređaja: Popis kompatibilnih uređaja
Uopće nije obavezna već ovisi o preferencama korisnika.
Ovo je karta kretanja, privremena karta koja vam omogućuje da uživo vizualno pratite svoj ciklus čišćenja. Ova karta služi isključivo u svrhu izvještavanja i nije prilagodljiva. Za svaku novi ciklus čišćenja kreirat će se nova karta.
Na kvalitetu karte kretanja može utjecati ako robot tijekom čišćenja naiđe na previše prepreka. Prije pokretanja robotskog usisivača uklonite prepreke, kabele za napajanje, odjevne predmete ili druge potencijalne prepreke koje robotu mogu uzrokovati poteškoće.
Na kvalitetu karte kretanja može utjecati i ako je robot imao poteškoća da se popne na tepih, prag od vrata, nogu od stolice...
Na kvalitetu karte kretanja može utjecati i ako je robot imao poteškoća da se popne na tepih, prag od vrata, nogu od stolice...
Karta kretanja ima maksimalnu pokrivenost površine od 19 x 19 m (360 m²) pa se pobrinite da u skladu s tim postavite priključnu stanicu.
Nemojte usisavati mokre površine, bilo koju vrste tekućina, vruće tvari (opuške, cigarete), izrazito sitne tvari (žbuka, cement, pepeo itd.), velike oštre otpadne krhotine (staklo), škodljive proizvode (otapala, abrazivna sredstva itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje itd.), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi ulja ili alkohola).
Postavite postolje jedinice za punjenje naslonjeno na zid, ravnu površinu i gdje će ga robotski usisavač jednostavno pronaći.
Na toj lokaciji ne smije biti nikakvih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 metar slobodnog prostora na lijevoj i desnoj strani i 2 metra s prednjeg dijela postolja jedinice za punjenje. Ako je jedinica postavljena u kuti ili ju je teško pronaći, robotski usisavač neće je moći dosegnuti.
Postavite kabel napajanja na postolje jedinice uz zid.
Više informacija potražite u uputama u korisničkom priručniku.
Na toj lokaciji ne smije biti nikakvih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 metar slobodnog prostora na lijevoj i desnoj strani i 2 metra s prednjeg dijela postolja jedinice za punjenje. Ako je jedinica postavljena u kuti ili ju je teško pronaći, robotski usisavač neće je moći dosegnuti.
Postavite kabel napajanja na postolje jedinice uz zid.
Više informacija potražite u uputama u korisničkom priručniku.
Ostavite postolje jedinice za punjenje stalno uključeno (funkcija automatskog ponovnog punjena neće biti dostupna ako jedinica za punjenje nije aktivirana).
Da, vaš robotski usisivač opremljen je senzorima protiv pada koji prepoznaju stepenice i otvore.
No, mogu se dogoditi situacije kada senzori nisu toliko učinkoviti. Na primjer, zakrivljeni rubovi stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine, prepreke mogu utjecati na rad senzora.
No, mogu se dogoditi situacije kada senzori nisu toliko učinkoviti. Na primjer, zakrivljeni rubovi stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine, prepreke mogu utjecati na rad senzora.
Prije pokretanja robotskog usisivača provjerite ima li u prostoriji prepreka, kabela za napajanje, odjevnih predmeta ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu uzrokovati kvar uređaja ili neku drugu nesreću.
Da, vaš robotski usisivač možete puniti putem jedinice za punjenje čak i kad je glavni prekidač za napajanje usisivača isključen.
Provjerite je li prekidač ispod robota ispravno postavljen na položaj "ON" (Uključeno).
Robot usisivač ima 3 načina čišćenja:
• "Methodic" (za čišćenje svih dostupnih područja)
• "Wall follow" (za čišćenje duž zidova i u kutovima)
• "Spot" (za čišćenje točno određene površine)
• "Methodic" (za čišćenje svih dostupnih područja)
• "Wall follow" (za čišćenje duž zidova i u kutovima)
• "Spot" (za čišćenje točno određene površine)
Kako biste odabrali "Methodic" način rada, pritisnite jednom tipku za napajanje na robotu.
Kako biste odabrali "Spot" način rada, pritisnite dvaput tipku za napajanje na robotu.
Kako biste odabrali "Wall follow" način rada, pritisnite triput tipku za napajanje na robotu.
Možete aktivirati različite načine čišćenja i putem mobilne aplikacije.
Kako biste odabrali "Spot" način rada, pritisnite dvaput tipku za napajanje na robotu.
Kako biste odabrali "Wall follow" način rada, pritisnite triput tipku za napajanje na robotu.
Možete aktivirati različite načine čišćenja i putem mobilne aplikacije.
Kako biste pauzirali ciklus čišćenja, pritisnite tipku za napajanje na robotu.
Kako biste nastavili s ciklusom čišćenja, ponovno pritisnite tipku za napajanje.
Kako biste nastavili s ciklusom čišćenja, ponovno pritisnite tipku za napajanje.
Nakon što lampica ON/OFF tipke prestane treperiti, baterija je potpuno napunjena.
Uvijek držite robotski usisivač na priključnoj stanici dok ga ne upotrebljavate.
Ako robota ne planirate upotrebljavati duže vrijeme, možete ga spremiti odvojeno od priključne stanice na hladno i suho mjesto. Provjerite je li robot isključen i je li baterija potpuno napunjena. Napunite bateriju svaka 3 mjeseca.
Ako robota ne planirate upotrebljavati duže vrijeme, možete ga spremiti odvojeno od priključne stanice na hladno i suho mjesto. Provjerite je li robot isključen i je li baterija potpuno napunjena. Napunite bateriju svaka 3 mjeseca.
Izmjerite udaljenost do točke na kojoj želite postaviti prepreku te odrežite potrebnu duljinu trake. Ako trebate postaviti predmet, možete odrezati nekoliko komada trake. Položite traku na pod.
Kako biste poslali robota natrag na priključnu stanicu, tijekom rada dvaput pritisnite tipku na robotu. Imajte na umu ako pauzirate rad robota, a zatim dvaput pritisnete tipku za napajanje, da će robot čistiti u načinu rada „Spot“.
Ne preporučuje se korištenje krpe za pod navlažene vodom na osjetljivim podnim oblogama kao što su parketi ili tapisoni i tepisi.
Ne, spremnik za vodu i vlažnu krpu potrebno je postaviti neposredno prije čišćenja te ukloniti odmah nakon čišćenja.
Robotski usisivač odmah isključite.
Uklonite spremnik za prašinu, filtar i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije vraćanja na mjesto.
Uklonite spremnik za prašinu, filtar i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije vraćanja na mjesto.
Ispraznite spremnik za prašinu u košaru za smeće nakon svake uporabe. Očistite brtve odjeljka za prašinu pomoću tkanine.
Čišćenje središnje četke preporučuje se najmanje jednom tjedno.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Čišćenje filtra preporučuje se najmanje jednom tjedno.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Potrebno je redovito čistiti lijevi, desni i prednji kotačić kako biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom tjedno.
Isključite robot prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Isključite robot prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Za čišćenje robotskog usisivača nemojte koristiti nikakve deterdžente.
Za čišćenje nekih dijelova možete koristiti vodu, a za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Za čišćenje nekih dijelova možete koristiti vodu, a za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Preporučuje se zamjena filtra za sitnu prašinu i spužvastog filtra svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novima svakih 6 mjeseci.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli moguće opasnosti, morate ih zamijeniti u ovlaštenom servisu.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli svaku opasnost, nemojte dodirivati terminale. Morate odspojiti jedinicu za punjenje i zamijeniti je u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Je li spremnik za prašinu pun.
Jesu li filtri čisti.
Postoji li predmet ili otpad koji možda blokira otvor za usisavanje ispod robota.
Je li spremnik za prašinu pun.
Jesu li filtri čisti.
Postoji li predmet ili otpad koji možda blokira otvor za usisavanje ispod robota.
Postoji nekoliko razloga:
• Ako robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice, na nju se neće ni vratiti. U tom slučaju, robot će se vratiti na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u načinu rada Spot, vratit će se na početno mjesto.
• Ako podignete i spustite robota ponovno na pod, on će pokušati promijeniti položaj. Ako u tome ne uspije, vratit će se na početno mjesto.
• Ako robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice, na nju se neće ni vratiti. U tom slučaju, robot će se vratiti na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u načinu rada Spot, vratit će se na početno mjesto.
• Ako podignete i spustite robota ponovno na pod, on će pokušati promijeniti položaj. Ako u tome ne uspije, vratit će se na početno mjesto.
Možete pokušati sljedeće:
• Isključite pa uključite glavni prekidač za napajanje.
• Iskopčajte kabel, a zatim ga ponovno ukopčajte u jedinicu za punjenje.
• Provjerite da terminali za punjenje i okviri senzora nisu začepljeni, potom obrišite glavno kućište i jedinicu za punjenje suhom krpom. Nemojte zaboraviti isključiti glavni prekidač i sam robot prije pažljivog sušenja.
• Provjerite postoji li nekakva prepreka kao što je reflektirajući predmet, stolac itd. pokraj jedinice za punjenje.
Ako nakon tih koraka koje ste poduzeli automatsko punjenje i dalje ne radi dobro, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
• Isključite pa uključite glavni prekidač za napajanje.
• Iskopčajte kabel, a zatim ga ponovno ukopčajte u jedinicu za punjenje.
• Provjerite da terminali za punjenje i okviri senzora nisu začepljeni, potom obrišite glavno kućište i jedinicu za punjenje suhom krpom. Nemojte zaboraviti isključiti glavni prekidač i sam robot prije pažljivog sušenja.
• Provjerite postoji li nekakva prepreka kao što je reflektirajući predmet, stolac itd. pokraj jedinice za punjenje.
Ako nakon tih koraka koje ste poduzeli automatsko punjenje i dalje ne radi dobro, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
To se uobičajen slučaj. Usisivač bez ikakvog rizika može ostati priključen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite isključivo u za tu svrhu navedene punjače.
Oprez: koristite isključivo u za tu svrhu navedene punjače.
Provjerite sljedeće:
• Provjerite je li prekidač na donjoj strani robota ispravno postavljen na "ON" (Uključeno).
• Provjerite je li zaslon uključen. Ako nije, priključite robot na postolje jedinice za punjenje.
• Provjerite je li prekidač na donjoj strani robota ispravno postavljen na "ON" (Uključeno).
• Provjerite je li zaslon uključen. Ako nije, priključite robot na postolje jedinice za punjenje.
Provjerite sljedeće:
• Ispod kotačića ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• Provjerite da robot nije blokiran zbog razlika u razini podne površine.
• Provjerite prikazuje li se poruka o pogrešci. (provjerite odjeljak o rješavanju problema i šiframa pogrešaka u korisničkom priručniku)
• Ispod kotačića ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• Provjerite da robot nije blokiran zbog razlika u razini podne površine.
• Provjerite prikazuje li se poruka o pogrešci. (provjerite odjeljak o rješavanju problema i šiframa pogrešaka u korisničkom priručniku)
Možete pokušati sljedeće:
• Provjerite ima li predmeta koji mogu predstavljati prepreku na udaljenosti od 10 cm od stepeništa/otvora.
• Obrišite stakalca senzora suhom krpom.
Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
• Provjerite ima li predmeta koji mogu predstavljati prepreku na udaljenosti od 10 cm od stepeništa/otvora.
• Obrišite stakalca senzora suhom krpom.
Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Provjerite ometa li nešto rad četke. Očistite četku od zapetljanih dlaka i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Trepereći svjetlosni i zvučni signal ukazuje na pogrešku.
Više pojedinosti o opisu pogreške i rješenju potražite u korisničkom priručniku.
Više pojedinosti o opisu pogreške i rješenju potražite u korisničkom priručniku.
Možete pokušati sljedeće:
• Provjerite je li ulazni kanal zapriječen.
• Provjerite je li spremnik za prašinu pravilno postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je pun.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filtar pun.
Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
• Provjerite je li ulazni kanal zapriječen.
• Provjerite je li spremnik za prašinu pravilno postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je pun.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filtar pun.
Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Sigurnosna značajka četke za uključivanje aktivira se kad robot prepozna rizik.
Moguće su dvije situacije:
Električna četka je zapela: robot je pokušava osloboditi te zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osloboditi četku: ako u tome ne uspije, isključit će se i morat ćete je očistiti ručno.
Ako se električna četka zaglavi na debelom tapisonu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili je robot već duže vrijeme usisavao tapison, električna četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Moguće su dvije situacije:
Električna četka je zapela: robot je pokušava osloboditi te zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osloboditi četku: ako u tome ne uspije, isključit će se i morat ćete je očistiti ručno.
Ako se električna četka zaglavi na debelom tapisonu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili je robot već duže vrijeme usisavao tapison, električna četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot može imati određenih problema koji su obuhvaćeni kodovima pogrešaka.
Više pojedinosti o opisu kodova pogrešaka i rješenjima potražite u korisničkom priručniku.
Više pojedinosti o opisu kodova pogrešaka i rješenjima potražite u korisničkom priručniku.
Filtar mora biti pravilno umetnut. Pokušajte pravilno postaviti filtar u utor na držaču za filtar.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
Provjerite sljedeće elemente:
• Jedinica za punjenje ne smije biti na prostirci.
• Jedinica za punjenje ne smije se izložiti sunčevoj svjetlosti ili izvoru topline.
• Slobodan prostor s bočne i prednje strane jedinice za punjenje u skladu je s uputama u korisničkom priručniku. Ako nije, pomaknite jedinicu za punjenje ili predmete koji su joj preblizu.
• Je li okrugli utikač pravilno povezan s jedinicom za punjenje? Ako nije, utaknite okrugli utikač punjača u jedinicu za punjenje.
• Je li kabel punjača povezan s izvorom napajanja? Ako nije povežite punjač s izvorom napajanja.
• Nalazi li se u blizini postolja jedinice za punjenje neki predmet? Ako se nalazi, uklonite sve predmete oko jedinice za punjenje.
• Nalaze li se u blizini terminala jedinice za punjenje neki predmeti? Ako se nalaze, uklonite sve predmete s terminala jedinice za punjenje.
• Je li jedinica za punjenje deaktivirana (led svjetiljka "napajanje")? Ako je, aktivirajte jedinicu za punjenje tako da je spojite s izvorom napajanja.
• Ako je virtualna pregrada na pravom mjestu, postavljena na određenoj udaljenosti od jedinice za punjenje (više od 3 m)? To je zato što je virtualna barijera montirana pokraj jedinice za punjenje, signal iz virtualne pregrade blokira jedinicu i robot neće se neće moći vratiti tamo.
Ako nakon provjere tih elemenata robot i dalje ne može pronaći postolje za punjenje, provjerite svoj robotski usisavač kod ovlaštenog servisa za usisavače.
• Jedinica za punjenje ne smije biti na prostirci.
• Jedinica za punjenje ne smije se izložiti sunčevoj svjetlosti ili izvoru topline.
• Slobodan prostor s bočne i prednje strane jedinice za punjenje u skladu je s uputama u korisničkom priručniku. Ako nije, pomaknite jedinicu za punjenje ili predmete koji su joj preblizu.
• Je li okrugli utikač pravilno povezan s jedinicom za punjenje? Ako nije, utaknite okrugli utikač punjača u jedinicu za punjenje.
• Je li kabel punjača povezan s izvorom napajanja? Ako nije povežite punjač s izvorom napajanja.
• Nalazi li se u blizini postolja jedinice za punjenje neki predmet? Ako se nalazi, uklonite sve predmete oko jedinice za punjenje.
• Nalaze li se u blizini terminala jedinice za punjenje neki predmeti? Ako se nalaze, uklonite sve predmete s terminala jedinice za punjenje.
• Je li jedinica za punjenje deaktivirana (led svjetiljka "napajanje")? Ako je, aktivirajte jedinicu za punjenje tako da je spojite s izvorom napajanja.
• Ako je virtualna pregrada na pravom mjestu, postavljena na određenoj udaljenosti od jedinice za punjenje (više od 3 m)? To je zato što je virtualna barijera montirana pokraj jedinice za punjenje, signal iz virtualne pregrade blokira jedinicu i robot neće se neće moći vratiti tamo.
Ako nakon provjere tih elemenata robot i dalje ne može pronaći postolje za punjenje, provjerite svoj robotski usisavač kod ovlaštenog servisa za usisavače.
Najprije provjerite je li robot povezan s vašom Wi-Fi mrežom tako što ćete maknuti robota s jedinice te pritisnuti triput glavnu tipku. Robot bi tada trebao treperiti zeleno ili crveno.
Ako robot treperi crveno, to znači da više nije povezan s vašim usmjerivačem za internet. Provjerite internetsku vezu usmjerivača. Ako je veza u redu, ponovno pokrenite robota pritiskom na tipku u trajanju od 3 sekunde kako biste ga isključili, a zatim pritisnite na 3 sekunde kako biste ga uključili. Zatim pričekajte dvije minute da se proizvod poveže.
Ako robot nakon dvije minute i dalje nije povezan, cijeli postupak konfiguracije ponovite na način da:
• resetirate robota: isključite robota pritiskom na glavnu tipku u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavnu tipku dok dvaput ne začujete zvučni signal.
• izbrišete proizvod iz aplikacije kako biste izvršili drugačije uparivanje: idite na postavke i pritisnite "Delete product" (Izbriši proizvod) u pojedinostima robota.
Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Ako robot treperi crveno, to znači da više nije povezan s vašim usmjerivačem za internet. Provjerite internetsku vezu usmjerivača. Ako je veza u redu, ponovno pokrenite robota pritiskom na tipku u trajanju od 3 sekunde kako biste ga isključili, a zatim pritisnite na 3 sekunde kako biste ga uključili. Zatim pričekajte dvije minute da se proizvod poveže.
Ako robot nakon dvije minute i dalje nije povezan, cijeli postupak konfiguracije ponovite na način da:
• resetirate robota: isključite robota pritiskom na glavnu tipku u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavnu tipku dok dvaput ne začujete zvučni signal.
• izbrišete proizvod iz aplikacije kako biste izvršili drugačije uparivanje: idite na postavke i pritisnite "Delete product" (Izbriši proizvod) u pojedinostima robota.
Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Prije svega, robot mora biti isključen pritiskom na glavnu tipku u trajanju od 3 sekunde dok je uključen.
Robota tad možete resetirati pritiskom na glavnu tipku u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješan, začut ćete dvaput zvučni signal.
Robota tad možete resetirati pritiskom na glavnu tipku u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješan, začut ćete dvaput zvučni signal.
To je normalno, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Na određenim pametnim telefonima, nakon što je povezan s Wi-Fi vezom proizvoda, vidjet ćete poruku u kojoj se zahtijeva da potvrdite da želite ostati na toj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se svejedno želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Na određenim pametnim telefonima, nakon što je povezan s Wi-Fi vezom proizvoda, vidjet ćete poruku u kojoj se zahtijeva da potvrdite da želite ostati na toj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se svejedno želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Uklonite robota s priključne stanice, a zatim pritisnite tipku za početak rada na 3 sekunde da biste ga isključili. Zatim ponovno uključite robota pritiskom na tipku za početak rada na 3 sekunde.
Ne, ovaj uređaj namijenjen je samo za uporabu u zatvorenim prostorima.
Da, senzorima robotskog usisivača u procesu čišćenja nije potrebno svjetlo.
Robotski usisivač učinkovit je na tvrdim podovima, uključujući pločice, parket, laminat, vinil te tapisone ne deblje od 1,5 cm.
Da, za održavanje čistoće preporučuje se uporaba robotskog usisivača, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne djeluje tako učinkovito kao obični usisivači.
Da, možete programirati jedan ciklus čišćenja ili svakodnevno aktivirati funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih dostupnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kad se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti na jedinicu za punjenje ako mu je tijekom čišćenja baterija skoro prazna.
Po završetku punjenja usisivač će ponovno pokrenuti postupak čišćenja.
Po završetku punjenja usisivač će ponovno pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice: budući da se robot vraća na početnu točku, vratit će se na mjesto s kojeg je započeo usisavanje u načinu rada Spot.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Virtualna pregrada omogućuje omeđivanje površina koje robot treba očistiti.
Robot usisivač ima 3 načina rada napajanja: Silent (tihi), Normal (normalni) i Boost (pojačani).
Možete aktivirati različite načine rada napajanja i putem mobilne aplikacije.
Možete aktivirati različite načine rada napajanja i putem mobilne aplikacije.
Da, senzori robotu omogućuju prepoznavanje površine tepiha te se robot automatski prebacuje u Boost način rada.
Za punjenje prazne baterije potrebno je 6 sati.
Kako bi vaš pametni telefon prepoznao Wi-Fi u vašoj blizini, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju kako je propisao Google.
Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Te se informacije neće koristiti ili pohranjivati.
Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Te se informacije neće koristiti ili pohranjivati.
Robot može raditi do 120 min. prije niske razine napunjenosti baterije.
Ako želite prodati robot, vodite računa o brisanju svojih podataka:
• Držite pritisnutom tipku za napajanje 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots.
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv svog robota, a zatim na „Izbriši proizvod“.
• Držite pritisnutom tipku za napajanje 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots.
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv svog robota, a zatim na „Izbriši proizvod“.
Ako smatrate da postoji ranjivost proizvoda, proučite našu Politiku otkrivanja ranjivosti i slijedite naputke za prijavljivanje ranjivosti.