Upute za uporabu i često postavljana pitanja X-PLORER Serie 240+ AI Robotski usisivač, Animal & Allergy Model

Konačno robot koji efikasno čisti

Automatsko čišćenje dobija novi oblik: Otkrijte robotski usisivač X-PLORER serije 240 AI+, robotski usisivač koji nudi snažno usisavanje prašine sa pravokutnim dizajnom koji pokriva svaki centimetar vašeg doma. Ekstra velika Animal Turbo četka i velika vibrirajuća krpa dolaze zajedno s najnovijom najsuvremenijom tehnologijom: 3D viziju za prepoznavanje i izbjegavanje objekata i pametnu lasersku navigaciju.

Referencija : RR9695WH

Uputstva za uporabu

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Ako vaša mreža nije vidljiva na popisu dostupnih mreža, pomaknite uređaj bliže usmjerivaču za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno, 5 GHz mreže nisu podržane. Pogledajte popis kompatibilnih uređaja.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjeriti je li vaš pametni telefon povezan na vaš kućni Wi-Fi. Vaš kućni Wi-Fi mora imati internetsku vezu.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška vezano za povezivanje s Wi-Fi mrežom.

1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sustavom Android: Tijekom povezivanja s uređajem može se pojaviti skočni prozor. Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj tako da tipku za početak rada držite pritisnutom na 3 sekunde dok uređaj nije na priključnoj stanici, a zatim ga ponovno uključite.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj skočnih prozora.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).

U tom slučaju pokušajte sljedeće:
Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška tijekom povezivanja s oblakom.

• Kada se povezujete s oblakom, potrebna je internetska veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to učinili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati s kućnom mrežom.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika onemogućit će povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača ispod spremnika za prašinu.

Nakon više neuspješnih pokušaja, možete vratiti izvorne postavke uređaja:
Pritisnite i 15 sekundi držite pritisnutom tipku „Home“dok ne zatrepere indikatori dviju tipki. Robot će se oglasiti zvučnim signalom kako bi ukazao na uspješno vraćanje na izvorne postavke.
Zatim, da biste aktivirali uparivanje, pritisnite tipke „Home“ i „Start“ i držite ih pritisnutima pet sekundi dok ne zatrepere njihovi indikatori pa ponovite postupak povezivanja.
Ako je pogreška nakon nekoliko neuspješnih pokušaja i dalje prisutna:
• Provjerite podržava li vaš Wi-Fi usmjerivač pojaseve od 2,4 GHz i 802,11 b/g/n jer robotski usisivač ne podržava pojaseve od 5 GHz.
• Provjerite je li automatsko ponovno povezivanje s kućnom Wi-Fi mrežom ispravno.
• Aktivirajte mobilne podatke pametnog telefona.
• Nemojte upotrebljavati VPN (virtualnu privatnu mrežu).
• Ponovite postupak uparivanja s tim da svakako provjerite jeste li odabrali ispravnu Wi-Fi mrežu i unijeli točnu lozinku (Wi-Fi ključ).
• Držite telefon blizu robota i stanice dok se ne završi postupak uparivanja.
• Iskopčajte pa ponovno ukopčajte stanicu.
• Vratite izvorne postavke robota. Otvorite poklopac, pritisnite tipku „Home“ i držite je pritisnutom 15 sekundi.
• Pritisnite tipke „Home“ i „Start“ i držite ih pritisnutima pet sekundi dok ne zatrepere njihovi indikatori pa ponovite postupak.
• Ponovno pokrenite pametni telefon.
• U slučaju da se pojavi prozor upozorenja za internetsku vezu, provjerite vezu telefona s robotom.
• Kada je priključena na napajanje, a robot nije na stanici, indikator stanice treba svijetliti bijelom bojom.

Telefon sa sustavom Android:
Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, tijekom povezivanja mogu se pojaviti različiti skočni prozori:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Postoji nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu e-mail adresu korisničkog računa. Molimo provjerite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku. Da biste resetirali podatke, zatražite privremenu lozinku putem e-maila, a zatim promijenite lozinku u izborniku aplikacije.
Uopće nije obavezna već ovisi o preferencama korisnika.
Provjerite jesu li na vašem pametnom telefonu dozvoljene obavijesti.
Na pametnom telefonu odaberite „Postavke“ > „Obavijesti“ te provjerite jeste li dozvolili obavijesti za aplikaciju „Rowenta Robots“.
Na početnoj stranici vaše aplikacije kliknite na naziv trenutne karte, a zatim prijeđite prstom ulijevo i kliknite na „Dodaj kartu“.

Možete i u aplikaciji odabrati „Postavke“ > „Moje karte“ > „Dodaj kartu“. Vaš će robot započeti s istraživanjem okoline kako bi kreirao novu kartu. Ovisno o površini, istraživanje može trajati nekoliko minuta. Molimo pričekajte do kraja istraživanja. Zatim odaberite naziv za novu kartu i potvrdite.
U aplikaciji idite na „Postavke“ > „Moje karte“ te odaberite kartu koju želite izbrisati, a zatim odaberite ikonu koša za smeće u gornjem desnom kutu da biste izbrisali kartu.
U aplikaciji idite na „Postavke“ > „Moje karte“ te odaberite jednu od svojih karti kako biste pristupili alatima za uređivanje.
Da biste u aplikaciji stvorili favorite, idite na glavnu stranicu, prebacite se da biste otvorili upravljačku ploču i kliknite na „Stvori favorit“, a zatim ga prilagodite kako želite.
Nemojte usisavati mokre površine, bilo koju vrste tekućina, vruće tvari (opuške, cigarete), izrazito sitne tvari (žbuka, cement, pepeo itd.), velike oštre otpadne krhotine (staklo), škodljive proizvode (otapala, abrazivna sredstva itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje itd.), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi ulja ili alkohola).
Postavite postolje jedinice za punjenje naslonjeno na zid, ravnu površinu i gdje će ga robotski usisavač jednostavno pronaći.
Na toj lokaciji ne smije biti nikakvih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 metar slobodnog prostora na lijevoj i desnoj strani i 2 metra s prednjeg dijela postolja jedinice za punjenje. Ako je jedinica postavljena u kuti ili ju je teško pronaći, robotski usisavač neće je moći dosegnuti.
Postavite kabel napajanja na postolje jedinice uz zid.
Više informacija potražite u uputama u korisničkom priručniku.
Ostavite postolje jedinice za punjenje stalno uključeno (funkcija automatskog ponovnog punjena neće biti dostupna ako jedinica za punjenje nije aktivirana).
Da, vaš robotski usisivač opremljen je senzorima protiv pada koji prepoznaju stepenice i otvore.
No, mogu se dogoditi situacije kada senzori nisu toliko učinkoviti. Na primjer, zakrivljeni rubovi stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine, prepreke mogu utjecati na rad senzora.
Prije pokretanja robotskog usisivača provjerite ima li u prostoriji prepreka, kabela za napajanje, odjevnih predmeta ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu uzrokovati kvar uređaja ili neku drugu nesreću.
Da, vaš robotski usisivač možete puniti putem jedinice za punjenje čak i kad je glavni prekidač za napajanje usisivača isključen.
Provjerite je li prekidač ispod robota ispravno postavljen na položaj "ON" (Uključeno).
Robotski usisivač ima 3 načina navigacije:
• „Permanent map“ (Trajna karta – kako biste čišćenje po prostoriji prilagodili svojim potrebama)
• „No-go zones“ (Zabranjene zone – kako biste definirali u koju zonu robot ne bi smio ići)
• „Spot“ (Precizno čišćenje – za čišćenje točno određenog područja)
Kako biste pauzirali ciklus čišćenja, pritisnite tipku za napajanje na robotu.
Kako biste nastavili s ciklusom čišćenja, ponovno pritisnite tipku za napajanje.
Kako biste poslali robota natrag na priključnu stanicu, pritisnite tipku „Home“ na robotu.
Ako je robot započeo čišćenje s priključne stanice, vratit će se do nje.
Uvijek držite robotski usisivač na priključnoj stanici dok ga ne upotrebljavate.
Ako ne planirate upotrebljavati robota duže vrijeme, potpuno ga napunite, a zatim izvadite bateriju iz robota (provjerite je li robot isključen kad vadite bateriju). Spremite ih na hladno i suho mjesto. Napunite bateriju svaka 3 mjeseca.
Postoje 3 različite vrste krpa za pod za različite namjene:
• Siva krpa za pod standardna je krpa namijenjena uobičajenoj uporabi.
• Plava krpa za pod služi za korištenje u domaćinstvu sa životinjama, a tekstura joj je grublja za učinkovitije uklanjanje mrlja od ljubimaca.
• Zelena krpa za pod je antialergijska krpa za učinkovitije uklanjanje finih čestica.

Sivu i plavu krpu za pod potrebno je navlažiti prije postavljanja na nosač za krpu, za razliku od zelene krpe koju treba upotrebljavati suhu.
Ne, spremnik za vodu i vlažnu krpu potrebno je postaviti neposredno prije čišćenja te ukloniti odmah nakon čišćenja.
Robotski usisivač odmah isključite.
Uklonite spremnik za prašinu, filtar i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije vraćanja na mjesto.
Stanicu postavite uza zid, na ravnu, robotu lako dostupnu, površinu.
Uklonite s područja od 0,5 metara s lijeve i desne te 1,5 metar s prednje strane bilo kakve prepreke (uključujući tepihe). Ne postavljajte stanicu u kut.
Kabel za napajanje položite uza zid.

Više informacija potražite u uputama u korisničkom priručniku.
Iako robot može autonomno izbjeći neke prepreke, pročitajte savjete u nastavku za poboljšanje učinkovitosti čišćenja:
• Pospremite kabele, žice, male i labave predmete.
• Uklonite s poda sve nestabilne, krhke, dragocjene ili opasne predmete.
• Provjerite jesu li sva vrata prostorije otvorena.
• Robot može naići na poteškoće na tamnim podovima i tepisima: ako imaju rese, predebeli su, imaju preduga vlakna ili su prelagani (npr. kupaonski tepih).
• Za optimalnu učinkovitost senzora protiv pada uklonite sve predmete (npr. cipelu) sa stepenica.
• Kada robota upotrebljavate na povišenom području, na mjesto s kojeg bi mogao pasti postavite fizičku prepreku kako se to ne bi dogodilo.
• Nemojte se zadržavati u uskim prostorima, kao što su hodnici, kako time ne biste blokirali kretanje robota.
• Provjerite jesu li područja koja treba očistiti dobro osvijetljena kako bi značajka „3D Vision“ ispravno funkcionirala.
Ne preporučuje se korištenje krpe za pod navlažene vodom na osjetljivim podnim oblogama kao što su parketi ili tapisoni i tepisi.
Kako biste izbjegli te osjetljive zone, možete oko njih stvoriti zonu zabranjenu za čišćenje: robot neće ići tamo kada je postavljen spremnik za vodu.
Ispraznite spremnik za prašinu u košaru za smeće nakon svake uporabe. Očistite brtve odjeljka za prašinu pomoću tkanine.
Čišćenje središnje četke preporučuje se najmanje jednom tjedno.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Čišćenje filtra preporučuje se najmanje jednom tjedno.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Potrebno je redovito čistiti lijevi, desni i prednji kotačić kako biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom tjedno.
Isključite robot prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Za čišćenje robotskog usisivača nemojte koristiti nikakve deterdžente.
Za čišćenje nekih dijelova možete koristiti vodu, a za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Preporučuje se zamjena filtra za sitnu prašinu i spužvastog filtra svakih 6 mjeseci.
Bočnu četku treba zamijeniti novom svakih šest mjeseci.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli moguće opasnosti, morate ih zamijeniti u ovlaštenom servisu.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli svaku opasnost, nemojte dodirivati terminale. Morate odspojiti jedinicu za punjenje i zamijeniti je u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Je li spremnik za prašinu pun.
Jesu li filtri čisti.
Postoji li predmet ili otpad koji možda blokira otvor za usisavanje ispod robota.
Postoji nekoliko razloga:
• Ako robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice, na nju se neće ni vratiti. U tom slučaju, robot će se vratiti na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u načinu rada Spot, vratit će se na početno mjesto.
• Ako podignete i spustite robota ponovno na pod, on će pokušati promijeniti položaj. Ako u tome ne uspije, vratit će se na početno mjesto.
Provjerite sljedeće:
• Jedinica za punjenje ne smije biti postavljena na tepihu.
• Jedinica za punjenje ne smije biti izložena sunčevoj svjetlosti ili izvoru topline.
• Slobodan prostor s bočne i prednje strane jedinice za punjenje u skladu je s uputama u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno priključen na jedinicu za punjenje.
• Kabel punjača priključen je na izvor napajanja.
• U blizini jedinice za punjenje ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• U blizini terminala jedinice za punjenje ne nalaze se predmeti.
• Jedinica za punjenje je aktivirana (LED indikator je zelen).

Ako nakon provjere tih elemenata robot i dalje ne može pronaći jedinicu za punjenje, obratite se ovlaštenom servisa za usisivače.
Možete pokušati sljedeće:
• Isključite pa uključite glavni prekidač za napajanje.
• Iskopčajte kabel, a zatim ga ponovno ukopčajte u jedinicu za punjenje.
• Provjerite da terminali za punjenje i okviri senzora nisu začepljeni, potom obrišite glavno kućište i jedinicu za punjenje suhom krpom. Nemojte zaboraviti isključiti glavni prekidač i sam robot prije pažljivog sušenja.
• Provjerite postoji li nekakva prepreka kao što je reflektirajući predmet, stolac itd. pokraj jedinice za punjenje.

Ako nakon tih koraka koje ste poduzeli automatsko punjenje i dalje ne radi dobro, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
To se uobičajen slučaj. Usisivač bez ikakvog rizika može ostati priključen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite isključivo u za tu svrhu navedene punjače.
Provjerite sljedeće:
• Provjerite je li prekidač na donjoj strani robota ispravno postavljen na "ON" (Uključeno).
• Provjerite je li zaslon uključen. Ako nije, priključite robot na postolje jedinice za punjenje.
Provjerite sljedeće:
• Ispod kotačića ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• Provjerite da robot nije blokiran zbog razlika u razini podne površine.
• Provjerite prikazuje li se poruka o pogrešci. (provjerite odjeljak o rješavanju problema i šiframa pogrešaka u korisničkom priručniku)
Možete pokušati sljedeće:
• Provjerite ima li predmeta koji mogu predstavljati prepreku na udaljenosti od 10 cm od stepeništa/otvora.
• Obrišite stakalca senzora suhom krpom.

Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Provjerite ometa li nešto rad četke. Očistite četku od zapetljanih dlaka i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Trepereći svjetlosni i zvučni signal ukazuje na pogrešku.
Više pojedinosti o opisu pogreške i rješenju potražite u korisničkom priručniku.
Možete pokušati sljedeće:
• Provjerite je li ulazni kanal zapriječen.
• Provjerite je li spremnik za prašinu pravilno postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je pun.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filtar pun.

Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Sigurnosna značajka četke za uključivanje aktivira se kad robot prepozna rizik.

Moguće su dvije situacije:
Električna četka je zapela: robot je pokušava osloboditi te zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osloboditi četku: ako u tome ne uspije, isključit će se i morat ćete je očistiti ručno.

Ako se električna četka zaglavi na debelom tapisonu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili je robot već duže vrijeme usisavao tapison, električna četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot može imati određenih problema koji su obuhvaćeni kodovima pogrešaka.
Više pojedinosti o opisu kodova pogrešaka i rješenjima potražite u korisničkom priručniku.
Filtar mora biti pravilno umetnut. Pokušajte pravilno postaviti filtar u utor na držaču za filtar.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
To je normalno, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Na određenim pametnim telefonima, nakon što je povezan s Wi-Fi vezom proizvoda, vidjet ćete poruku u kojoj se zahtijeva da potvrdite da želite ostati na toj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se svejedno želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Robota možete vratiti na izvorne postavke tako da pritisnete i 15 sekundi držite pritisnutom tipku „Home“. Začut ćete zvučni signal i, ako je postupak uspješan, tipke će treperiti.
1. Provjerite je li vaš robot ispravno povezan s vašom bežičnom mrežom. Otvorite poklopac robota i provjerite svijetli li indikator za Wi-Fi mrežu.
Ako ne svijetli, isključite robota pritiskom na tipku „Start“ na 5 sekundi, a zatim ga ponovno uključite pritiskom na tipku „Start“ dok ne trepere indikatori, a robot se pritom nalazi u dometu vaše bežične mreže.

Ako indikator za Wi-Fi i dalje treperi, to može biti iz nekoliko razloga:
• Možda je robot isključen ili mu baterija nije dovoljno napunjena.
• Robot je izvan dosega vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku za Wi-Fi mrežu. Robot stoga više nije povezan s Wi-Fi mrežom. Morate vratiti robota na izvorne postavke tako da pritisnete i 15 sekundi držite pritisnutom tipku „Home“, a zatim ga ponovno povežite.
• Unutarnji softver robota nije se ispravno ažurirao. Slijedite detaljne upute aplikacije.

2. Wi-Fi indikator robota svijetli, ali se aplikacija ne može povezati.
Pametni telefon nije povezan na internet (Wi-Fi ili 3G/4G mreža).
Uklonite robota sa stanice, a zatim pritisnite tipku „Start“ na pet sekundi da biste ga isključili. Zatim ponovno uključite robota pritiskom na tipku „Start“ na pet sekundi dok ne zasvijetle indikatori tipke.
Možete pokušati sljedeće:
• Iskopčajte kabel stanice, a zatim ga ponovno ukopčajte.
• Provjerite da terminali za punjenje i okviri senzora nisu začepljeni, potom obrišite glavno kućište i jedinicu za punjenje suhom krpom. Nemojte zaboraviti isključiti glavni prekidač i sam robot prije pažljivog sušenja.
• Provjerite postoji li nekakva prepreka kao što je reflektirajući predmet, stolac itd. pokraj jedinice za punjenje.

Ako nakon tih koraka koje ste poduzeli automatsko punjenje i dalje ne radi dobro, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
• Provjerite je li robot priključen na napajanje.
• Provjerite je li baterija potpuno napunjena.
• Provjerite je li robot uključen. Kada pritisnete tipku „Start“, trebali bi zasvijetliti indikatori. Ako su robot i indikatori isključeni, pritisnite i pet sekundi držite pritisnutom tipku „Start“ dok ne zasvijetle indikatori robota.
• Ne pokušavajte upotrebljavati robota bez modula „samo usisavanje“ ili spremnika za vodu.
• Provjerite jesu li spremnici za prašinu i vodu ispravno postavljeni.
• Provjerite je li područje čišćenja dobro osvijetljeno.
• Pobrinite se da ništa ne blokira senzore.
• Očistite senzore čistom mekom suhom krpom.
Ne, ovaj uređaj namijenjen je samo za uporabu u zatvorenim prostorima.
Da, senzorima robotskog usisivača u procesu čišćenja nije potrebno svjetlo.
Robotski usisivač učinkovit je na tvrdim podovima, uključujući pločice, parket, laminat, vinil te tapisone ne deblje od 1,5 cm.
Da, za održavanje čistoće preporučuje se uporaba robotskog usisivača, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne djeluje tako učinkovito kao obični usisivači.
Da, možete programirati jedan ciklus čišćenja ili svakodnevno aktivirati funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih dostupnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kad se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti na jedinicu za punjenje ako mu je tijekom čišćenja baterija skoro prazna.
Po završetku punjenja usisivač će ponovno pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice: budući da se robot vraća na početnu točku, vratit će se na mjesto s kojeg je započeo usisavanje u načinu rada Spot.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Za punjenje prazne baterije potrebno je 4-5 sati.
Svog robota možete dijeliti s nekim tako da svaka od osoba preuzme Rowenta aplikaciju za robota te slijedi upute za povezivanje.
Kako bi vaš pametni telefon prepoznao Wi-Fi u vašoj blizini, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju kako je propisao Google.
Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Te se informacije neće koristiti ili pohranjivati.
Robot može raditi do 120 min. prije niske razine napunjenosti baterije.
Robot usisivač ima 4 načina rada napajanja: Quiet, Eco, Standard i Boost.
Možete aktivirati različite načine rada napajanja i putem mobilne aplikacije.
Ako želite prodati robota, vodite računa o brisanju svojih podataka:
• Vratite robota na izvorne postavke: otvorite poklopac, pritisnite i 15 sekundi držite pritisnutom tipku „Home“.
• Zatim otvorite aplikaciju Robots: kliknite na „Settings“ (Postavke), a zatim na naziv robota pa na „Delete the product“ (Izbriši proizvod).
Ako smatrate da postoji ranjivost proizvoda, proučite našu Politiku otkrivanja ranjivosti i slijedite naputke za prijavljivanje ranjivosti.