Upute za uporabu i često postavljana pitanja X-Plorer Serie 130 Ai Animal & Allergy Robotski usisivač RR9075WH
Otkrijte zadovoljstvo i lakoću čišćenja po vašoj mjeri – sve u vrlo tankom dizajnu za svaki centimetar vašeg doma. Samo 8cm visok, Rowenta X-PLORER Serie 130 AI Animal & Allergy robot usisavač vam omogućava automatsko čišćenje gdje god vam je potrebno. Kombinirajući Rowenta tehnologiju posljednje generacije s visokim performansama, Animal Turbo četkom od dvije različite vrste materijala i 3 posebne krpice, vaš dom će biti bez nečistoća od kućnih ljubimaca i siguran od alergija. Laserska navigacija visoke tehnologije vam osigurava metodičko čišćenje, dok permanentno mapiranje i umjetnainteligencija donose izuzetno personalizirano iskustvo.
Referencija : RR9075WH
Voir les documents liés
Uputstva za uporabu
Voir les questions les plus fréquentes
Često postavljana pitanja
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno, 5 GHz mreže nisu podržane. Pogledajte popis kompatibilnih uređaja.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).
U tom slučaju pokušajte sljedeće:
• Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
• Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
Pritisnite istovremeno na 5 sekundi tipke „Home“ i „Start/Pause“ na uređaju te provjerite treperi li brzo Wi-Fi lampica.
Ako ne, isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača na donjoj strani spremnika za prašinu.
Ako se pogreška nastavi pojavljivati, možda je riječ o nepravilnom korištenju telefona:
Telefon sa sustavom Android:
Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, tijekom povezivanja mogu se pojaviti različiti skočni prozori:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Telefon iPhone:
Tijekom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sustavom Android: Tijekom povezivanja s uređajem može se pojaviti skočni prozor. Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača ispod spremnika za prašinu.
• Kada se povezujete u oblaku, potrebna je internetska veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to učinili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati s kućnom mrežom.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika onemogućit će povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača ispod spremnika za prašinu.
Nakon više neuspješnih pokušaja, možete vratiti izvorne postavke uređaja:
Pritisnite tipku „Start/Pause“ rada na 20 sekundi.
Glasovni pomoćnik Google
• Niste unijeli ispravnu e-mail adresu korisničkog računa. Molimo provjerite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku. Da biste resetirali podatke, zatražite privremenu lozinku putem e-maila, a zatim promijenite lozinku u izborniku aplikacije.
Na pametnom telefonu odaberite „Postavke“ > „Obavijesti“ te provjerite jeste li dozvolili obavijesti za aplikaciju „Rowenta Robots“.
• „No-go zone“ (Zabranjena zona) je zabranjeno područje na kojem je robotu zabranjen pristup.
• „Cleaning zone“ (Zona čišćenja) je definirano područje gdje je robotu dopušteno čistiti (npr: dječji prostor za igru ili ispod kauča).
Na karti možete kreirati onoliko zona koliko želite.
Možete i u aplikaciji odabrati „Postavke“ > „Moje karte“ > „Dodaj kartu“. Vaš će robot započeti s istraživanjem okoline kako bi kreirao novu kartu. Ovisno o površini, istraživanje može trajati nekoliko minuta. Molimo pričekajte do kraja istraživanja. Zatim odaberite naziv za novu kartu i potvrdite.
Na toj lokaciji ne smije biti nikakvih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 metar slobodnog prostora na lijevoj i desnoj strani i 2 metra s prednjeg dijela postolja jedinice za punjenje. Ako je jedinica postavljena u kuti ili ju je teško pronaći, robotski usisavač neće je moći dosegnuti.
Postavite kabel napajanja na postolje jedinice uz zid.
Više informacija potražite u uputama u korisničkom priručniku.
No, mogu se dogoditi situacije kada senzori nisu toliko učinkoviti. Na primjer, zakrivljeni rubovi stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine, prepreke mogu utjecati na rad senzora.
• „Permanent map“ (Trajna karta – kako biste čišćenje po prostoriji prilagodili svojim potrebama)
• „No-go zones“ (Zabranjene zone – kako biste definirali u koju zonu robot ne bi smio ići)
• „Spot“ (Precizno čišćenje – za čišćenje točno određenog područja)
Ako je robot započeo čišćenje s priključne stanice, vratit će se do nje.
Ako ne planirate upotrebljavati robota duže vrijeme, potpuno ga napunite, a zatim izvadite bateriju iz robota (provjerite je li robot isključen kad vadite bateriju). Spremite ih na hladno i suho mjesto. Napunite bateriju svaka 3 mjeseca.
• Siva krpa za pod standardna je krpa namijenjena uobičajenoj uporabi.
• Plava krpa za pod služi za korištenje u domaćinstvu sa životinjama, a tekstura joj je grublja za učinkovitije uklanjanje mrlja od ljubimaca.
• Zelena krpa za pod je antialergijska krpa za učinkovitije uklanjanje finih čestica.
Sivu i plavu krpu za pod potrebno je navlažiti prije postavljanja na nosač za krpu, za razliku od zelene krpe koju treba upotrebljavati suhu.
Kako biste izbjegli te osjetljive zone, možete oko njih stvoriti zonu zabranjenu za čišćenje: robot neće ići tamo kada je postavljen spremnik za vodu.
Uklonite spremnik za prašinu, filtar i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije vraćanja na mjesto.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Isključite robot prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Za čišćenje nekih dijelova možete koristiti vodu, a za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Je li spremnik za prašinu pun.
Jesu li filtri čisti.
Postoji li predmet ili otpad koji možda blokira otvor za usisavanje ispod robota.
• Ako robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice, na nju se neće ni vratiti. U tom slučaju, robot će se vratiti na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u načinu rada Spot, vratit će se na početno mjesto.
• Ako podignete i spustite robota ponovno na pod, on će pokušati promijeniti položaj. Ako u tome ne uspije, vratit će se na početno mjesto.
• Jedinica za punjenje ne smije biti postavljena na tepihu.
• Jedinica za punjenje ne smije biti izložena sunčevoj svjetlosti ili izvoru topline.
• Slobodan prostor s bočne i prednje strane jedinice za punjenje u skladu je s uputama u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno priključen na jedinicu za punjenje.
• Kabel punjača priključen je na izvor napajanja.
• U blizini jedinice za punjenje ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• U blizini terminala jedinice za punjenje ne nalaze se predmeti.
• Jedinica za punjenje je aktivirana (LED indikator je zelen).
Ako nakon provjere tih elemenata robot i dalje ne može pronaći jedinicu za punjenje, obratite se ovlaštenom servisa za usisivače.
• Isključite pa uključite glavni prekidač za napajanje.
• Iskopčajte kabel, a zatim ga ponovno ukopčajte u jedinicu za punjenje.
• Provjerite da terminali za punjenje i okviri senzora nisu začepljeni, potom obrišite glavno kućište i jedinicu za punjenje suhom krpom. Nemojte zaboraviti isključiti glavni prekidač i sam robot prije pažljivog sušenja.
• Provjerite postoji li nekakva prepreka kao što je reflektirajući predmet, stolac itd. pokraj jedinice za punjenje.
Ako nakon tih koraka koje ste poduzeli automatsko punjenje i dalje ne radi dobro, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Oprez: koristite isključivo u za tu svrhu navedene punjače.
• Provjerite je li prekidač na donjoj strani robota ispravno postavljen na "ON" (Uključeno).
• Provjerite je li zaslon uključen. Ako nije, priključite robot na postolje jedinice za punjenje.
• Ispod kotačića ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• Provjerite da robot nije blokiran zbog razlika u razini podne površine.
• Provjerite prikazuje li se poruka o pogrešci. (provjerite odjeljak o rješavanju problema i šiframa pogrešaka u korisničkom priručniku)
• Provjerite ima li predmeta koji mogu predstavljati prepreku na udaljenosti od 10 cm od stepeništa/otvora.
• Obrišite stakalca senzora suhom krpom.
Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Više pojedinosti o opisu pogreške i rješenju potražite u korisničkom priručniku.
• Provjerite je li ulazni kanal zapriječen.
• Provjerite je li spremnik za prašinu pravilno postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je pun.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filtar pun.
Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Moguće su dvije situacije:
Električna četka je zapela: robot je pokušava osloboditi te zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osloboditi četku: ako u tome ne uspije, isključit će se i morat ćete je očistiti ručno.
Ako se električna četka zaglavi na debelom tapisonu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili je robot već duže vrijeme usisavao tapison, električna četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Više pojedinosti o opisu kodova pogrešaka i rješenjima potražite u korisničkom priručniku.
Na određenim pametnim telefonima, nakon što je povezan s Wi-Fi vezom proizvoda, vidjet ćete poruku u kojoj se zahtijeva da potvrdite da želite ostati na toj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se svejedno želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
U slučaju da nije, isključite pa ponovno uključite robota pomoću prekidača „ON/OFF“ smještenog na donjoj strani spremnika za prašinu, a dok je robot unutar dometa vaše bežične mreže.
Ako je Wi-Fi lampica i dalje treperi, to može biti iz nekoliko razloga:
• Možda je robot isključen ili mu baterija nije dovoljno napunjena.
• Robot je izvan dosega vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku za svoju Wi-Fi mrežu. Robot stoga više nije povezan s vašom Wi-Fi mrežom. Morate ponovno pokrenuti svoj robot, a zatim ga opet povezati.
Kako biste ponovno pokrenuli svoj robot, držite pritisnutom 20 sekundi tipku „Start/Pause“. Zatim isključite pa uključite robota pomoću prekidača na donjoj strani spremnika za prašinu.
• Unutarnji softver robota nije se ispravno ažurirao. Slijedite detaljne upute aplikacije.
2. Wi-Fi lampica robota svijetli, ali aplikacija se ne može povezati.
Vaš pametni telefon nije povezan na internet (Wi-Fi ili 3G/4G mreža).
Robota tad možete resetirati pritiskom na tipku „Start/Pause“ od 20 sekundi.
• Provjerite je li prekidač ispod spremnika za prašinu ispravno postavljen na "ON" (Uključeno).
• Provjerite je li zaslon uključen. Ako nije, priključite robot na postolje jedinice za punjenje.
Po završetku punjenja usisivač će ponovno pokrenuti postupak čišćenja.
Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Te se informacije neće koristiti ili pohranjivati.
Možete aktivirati različite načine rada napajanja i putem mobilne aplikacije.
• Pritisnite tipku „Start/Pause“ na 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots.
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv svog robota, a zatim na „Izbriši proizvod“.