Izbornik

Rowenta je ugledni brend još od 1909.
Evo par ključnih točaka iz njene povijesti.

od 1884. do 1960.-ih počeci brenda

Robert Weintraud, industrijalac iz Offenbacha, 1884. je osnovao tvrtku Weintraud & Co. GmbH za proizvodnju uredskog pribora, opreme za pušenje, svjetiljki i satova.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909.

U prosincu 1909. pokrenuo je brend Rowenta, nadahnut svojim imenom.

Rowenta raste zahvaljujućiprofinjenom dizajnu i proizvodima visoke kvalitete.

profinjenom dizajnu
i proizvodima visoke kvalitete.
S kućanskim uređajima

S kućanskim uređajima zasnovanima na naprednoj tehnologiji, uspješno predstavlja nove proizvode.

  • Prva
    glačala

  • Prva
    glačala

  • Prva
    glačala

1949.

Predstavljanje prvog glačala s termostatom i keramičkim grijaćim elementima.
Novi logo.

od 1960-ih do 2000-ih Fokus na inovaciju

  • KG-22 cafetiere

    KODNO IME: KG-22

    Više informacija

    Rowenta predstavlja proizvod koji postaje bestseler: aparat za kavu KG-22. Poznatiji pod imenom Filtermatic, KG-22 ima grijač koji kavu održava toplom. Nevjerojatno intuitivan za korištenje, KG-22 svoj uspjeh duguje izuzetno brzom funkcioniranju (1 litra kave u svega par minuta) i skladnim, narančasto-bijelim dizajnom koji pristaje na svaki stol. U svega osam godina prodalo se 1.1 milijun aparata!

  • PRVI ROWENTINI USISIVAČI

    Više informacija

    1970.-ih Rowenta je poznata kao brend koji pazi na detalje, kvalitetu i eleganciju. Kao vodeći u sferi kućanskih uređaja, brend širi ponudu na prve usisivače: štapne usisivače, uređaje za poliranje podova i parne čistače. Rowentin doprinos je toliki da je brend sad sinonim za tehnološku inovaciju i učinkovitost.

  • LAKI USISIVAČI

    Više informacija

    Rowenta 1976. predstavlja prvi svenamjenski usisivač: Bully. On usisava i vodu i prašinu (usisava vodu, ali ne pere). Svaki detalj je pomno osmišljen kako bi bio što praktičniji: vertikalno usisavanje, veliki kapacitet, pet višesmjernih kotača, velika usisna snaga i tehnologija smanjenja buke. Početak je to revolucije u usisavanju! Snažniji no ikad, prvi usisivači postaju zaštitni znak Rowente. Uslijed toga, tvrtka se fokusira na složenije i lakše dizajne.

  • ŠIRENJE NA OSOBNU NJEGU

    Više informacija

    Uz ostale aktivnosti, Rowenta ulaže u industriju osobne njege. Njena prva električna četkica mnogo je godina bila u vrhu po prodaji u Njemačkoj. Dizajn, tehnologija i učinkovitost najbolji su opis svakog Rowentinog proizvoda - baš kao što je njen osnivač to i zamislio.

  • ROWENTA REVOLUCIONIZIRA GLAČANJE

    Više informacija

    Početkom 1990.-ih Rowenta predstavlja profesionalna glačala DE800 i DM800, koja će postati legendarna glačala i brendu donijeti veliki uspjeh. U stalnoj potrazi za inovacijom, Rowenta 1991. predstavlja glačalo Surfline, kojime nudi novu inovaciju: sustav "vrućina i para" omogućuje konstantnu vrućinu i parenje, što znači da ne trebate čekati da vam se glačalo zagrije.

  • UREĐIVANJE KOSE

    Više informacija

    1990-ih uređaji za uređivanje kose pokreću novi trend. Mladi ljudi modu počinju pratiti u sve mlađoj dobi, želeći frizure kakve imaju njihove omiljene zvijezde. Zahvaljujući pristupu temeljenom na promatranju velikih, globalnih modnih trendova (poker straight, glamurozne kovrče, prirodno sušenje), Grupa razvija širok asortiman poluprofesionalnih pomagala za uređivanje kose.

  • DYMBO

    Više informacija

    Rowenta je 1994. izumila Dymbo, prvi kompaktni usisavač: možete ga nositi preko ramena, a ima istu visoku učinkovitost kao veliki uređaj. Nemoguće je usisati kutove sobe? Trokutasta glava za Delta sustav stiže 1997.

  • NOVA LASERSKA GRIJAĆA PODNICA

    Više informacija

    Rowenta razvija novu grijaću podnicu za glačala, Laser, iznimno čvrstu, zahvaljujući novom procesu očvršćivanja nehrđajućeg čelika. Sustav rupa za koncentriranje i raspršivanje pare čini glačanje još učinkovitijim.

  • USISIVAČ BEZ VREĆICE INFINIUM

    Više informacija

    Rowentin usisivač bez vrećice predstavlja samu bit snage, tehnologije i dizajna. Dizajner Dick Powell pobrinuo se da svaka njegova značajka bude vidljiva na prvi pogled, od elegantnih linija pokrova do Delta Activ glave i prozirnog, odvojivog spremnika. Infinium ima Air Force System tehnologiju nadahnutu zrakoplovnom industrijom. Od bilo koje druge kategorije razlikuje se po svojoj snazi i futurističkom dizajnu.

razvoj Rowenta na međunarodnoj ljestvici

Rowenta je ostavila trajan utisak na zahtjevne korisnike, koje je očarala kvaliteta proizvoda i inovacija.

od 2000. do danas Rowenta potvrđuje svoje vrijednosti

  • Dizajn

  • Rowenta je poznata po dizajnu svojih proizvoda.

    dizajnu
    svojih proizvoda.

    Usto je uspostavilapartnerstva s vodećim brendovima.

    partnerstva
    s vodećim brendovima.

    Njeni su proizvodicentralna točka na većim lokacijama i događajima.

    centralna točka
    na većim lokacijama i događajima.
    • godine
      2004.
      Rowenta dobiva nagrade za svoj Brunch asortiman, razvijen s dizajnerom Jasperom Morrisonom.
    • od
      2006.
      Rowenta razvija proizvode za uređivanje kose u suradnji s natjecanjem Elite Model Look.
    • godine
      2008.
      Rowenta se uključuje u ovaj veliki modni događaj. Vrhunski stilisti u kabinama koriste Rowentine proizvode.
    • Godine
      2012.
      u salone odlazi pegla za kosu Steampod, nakon pet godina istraživanja u suradnji s L'Oréalom.
  • Ekološke oznake

  • Rowenta je posvećena umanjenju učinka svojih proizvoda na okoliš, uz očuvanje visoke učinkovitosti.

    učinka
    svojih proizvoda na okoliš,
    uz očuvanje visoke učinkovitosti.

    Izazov je to za očuvanje ambicija.

    ambicija.
    • Godine

      2012.
      predstavljen je asortiman Rowenta Eco Intelligence, s ciljem smanjenja potrošnje energije, uz očuvanje učinkovitosti.
    • Rowenta na ovom asortimanu surađuje s WWF-om, u svrhu zaštite okoliša kroz životni ciklus svojih proizvoda.
  • Lakoća uporabe

  • Rowenta ulaže u istraživanje novog dizajna proizvoda koji će jamčiti najlakšu uporabu bez ugrožavanja rezultata.

    novog dizajna proizvoda
    koji će jamčiti najlakšu uporabu bez ugrožavanja rezultata.
    • Već
      15 godina
      Rowenta radi na smanjenju razine buke u svakoj kategoriji proizvoda.
    • Rowentino sušilo za kosu Silence AC Sensor, pet puta tiši, za lagodniju uporabu, uspješno je predstavljen
      2011.
    • Sa 62 dB(A), Silence Force Extreme je "najtiši usisivač" na tržištu.
    • Silence Steam. Ime novog Rowentinog generatora pare govori sve, razina buke je snižena za 15 decibela.
    • godine
      2013.
      Soft Extreme uklanja bol iz depilacije. Volum'24 Respectissim omogućuje vam cjelodnevni volumen i njegu kose.

2014. tehnologija za uljepšavanje života

 

Novi zaštitni znak za isticanje DNK našeg brenda: uljepšavanje života visokoučinkovitom tehnologijom koja pruža savršene rezultate.

Usporedi